Jelenleg: Nyitva vagyunk! (09:00 - 20:00)
Keresés

Gyakran Ismételt Kérdések

IDŐPONTKÉRÉS, KONZULTÁCIÓ

Nem jártam még Önöknél. Mi a teendőm?

A kezelések igénybe vételéhez előzetes időpont-egyeztetés szükséges, melyet online, telefonon vagy személyesen is megtehet rendelőnkben.

Mikor van nyitva a rendelő?

Rendelőnk munkanapokon 8.00 és 19.00 között tart nyitva.

Hol tudok időpontot kérni?

Az alábbi elérhetőségeken tud időpontot egyeztetni rendelőnkbe

M: +36 70 600 7570
E: rendelo.buda@egressydental.hu

Speciális fogproblémám van. Kihez fordulhatok?

Rendelőnkben számos fogszakorvos dolgozik: fogszakorvos, szájsebész szakorvos és fogszabályozó szakorvos tart konzultációs időpontot a munkahét minden napján. Recepciós kollégáink segítenek megtalálni az Ön problémájának megfelelő kezelőorvost.

Lefoglaltam időpontot, de mégsem tudok elmenni. Mit kell tennem?

Előfordulhat, hogy lefoglalt egy időpontot, de mégsem tud eljönni betegség vagy fontos teendő miatt. Ilyen esetben kérjük, hogy a lefoglalt időpont előtt legalább 24 órával jelezze nekünk lemondását telefonon vagy e-mailen, és kérjen új időpontot. 24 órán belüli lemondás esetén egy konzultáció árának kiszámlázására vagyunk jogosultak.

AJÁNLATKÉRÉS

Fogproblémám van, online szeretnék árajánlatot kérni.

A kezelések ára sok tényezőtől függ, amelyhez egy személyes konzultáció és szükség esetén egy panoráma röntgen elengedhetetlen. Minden esetben javaslunk egy személyes találkozót, ahol részletes kezelési és ütemtervet, valamint személyre szabott árajánlatot adunk.

Árajánlatot kaptam a rendelőben. Meddig kell visszajeleznem?

A kiadott árajánlatok 30 napig érvényesek. Amennyiben kezelő orvosa máshogy nem rendelkezik, ennek lejártáig kell visszajeleznie.

ÁRAK

Mennyibe fog kerülni a kezelésem?

A kezeléseken fogorvosa minden esetben előzetesen tájékoztatja Önt a várható kiadásokról. Árainkat megtalálja honlapunkon is az Áraink menüpontra kattintva.

FIZETÉS

Mikor kell a kezelések díját rendezni?

A kezeléseket mindig az aktuális fogászati beavatkozás után kell megtérítenie. Kivételt jelentenek ez alól a fogpótlások, amelyeknél 50% előleget kérünk.

Milyen fizetési módok vannak a rendelőben?

Rendelőnkben készpénzes, bankkártyás, egészségpénztári kártyás, valamint SZÉP kártyás fizetési lehetőség is van. Készpénzes fizetés esetén 5% kedvezményt adunk a végösszegből.

GARANCIA

Fogászati kezelésen vettem részt a rendelőben. Milyen garancia vonatkozik rá?

Rendelőnkben minden garanciális beavatkozás ingyenes. A garanciális időket az Általános Szerződési Feltételek tartalmazza, a weboldalon a Garancia menüpont alatt talál további információkat.

Elhagytam a Garanciakártyám. Elvesztettem a garanciát a fogpótlásomra?

Amennyiben betartotta az előírt féléves kontroll időpontokat, a garancia nem veszett el. Páciens kezelő rendszerünk nyilvántartja a garanciális időket, így a megadott időtartamon belül élhet panasszal fogpótlását illetően.

Gyökérkezelésem volt, de nem sikerült megmenteni a fogat. Mi a teendő ilyenkor?

Gyökérkezeléseknél a kezelés prognózisa egyénenként különböző, a gyógyulás az egyéni regenerációs hajlamtól is függ, így a leggondosabb fogorvosi beavatkozás mellett sem adható garancia.